Starbucks Caramel Frappuccino -->

torstai 12. syyskuuta 2013

Dream Without Limits

Moi! Tein taas uuden blogin. Miksi? Koska kyllästyin vanhaan, ja se meni hieman ''pilalle.'' No, tämä on lifestyle-tyyppinen blogi. Kerron siis omasta elämästäni kuvin, tekstein ja videoin. Aluksi voisin kertoa, että olen 12-vuotias tyttö pk-seudulta. Harrastan show-tanssia, keskitasolla. Pienimuotoisena harrastuksena mallintyöt. Kyllä, olen mallilistoilla. Mutta, minkä laista postausta haluaisitte seuraavaksi?

Tässä postauksessa kerron 15 faktaa itsestäni.

1. Olen 12-vuotias tyttö
2. Asun pk-seudulla
3. Harrastan tanssia Step Upilla, junnujen keksitasolla.
4. Omistan koiran
5. Keskiarvoni oli 9. ;o
6. Kuuntelen Lady Gagaa, Katy Perryä, Skrillexia ja Isac Elliotia ♥
7. Olen näytellyt elokuvassa
8. Bloggaillut olenkin jo vähän yli vuoden, tämä on viides blogini, jonka myös aijon pitää viimeisenäni.
9. Olen siis kuudennella luokalla
10. ^^..mutta vaihdan varmaan koulua :/
11. Luonteeltani olen huumorintajuinen, itsepäinen, seko, energinen.
12. Olen brunette
13. Minulla on yksi veli, 5 puolsiskoa, 2 puolveljeä ja yksi isoveli ;o
14. Katson Salkkareita, rakastan niitä. Vaikka nyt ne ovat jo vähän ''erikoiset''
15. Tykkään tutustua uusiin ihmisiin.

No, siinä oli jotain. Kertokaas vaan millaista postausta haluatte seuraavaksi, niin laitan sellaista tulemaan :)


















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti