Starbucks Caramel Frappuccino -->

keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Elämäni Aakkoset

Moi! Ei nyt oo oikeen tapahtunu mitään, mutta halusin tulla postailemaan, ni teen sitte tän Elämäni Aakkoset-haasteen! (:

Eli kirjoitan jokaisen kirjaimen kohdalle jotain, mikä jotenkin liittyy mun elämään.

Aamut. En oo mikään aamuihminen... (mutta en myöskään nuku kauheen pitkään xD)

Blogger. Blogien lukeminen on kivaa, ja blogin kirjoittaminen myös. Mulla on ollu nyt 5 blogia, ja nyt postailen tänne, ja joulun jälkeen tonne uuteenkin.

Cheerleading. Mun ent. harrastus, jonka alotan tammikuussa tai joulukuussa uudelleen! Tota lajia ei vaan pysty lopettaa, liian ihana ♥

Dee. En käytä kauheesti D-kirjainta... x)

Eläimet. Rakastan eläimiä, ja oon joka päivä eläinten kanssa, kun meilläkin on toi koira c:

Facebook. Ei mitään lisättävää!


Gaga. Gaga on mun idoli, ja se on ollu nyt jo 6 vuotta mulle tärkee henkilö.
Herkut. Okei, tykkään kaikesta makeesta, kuka muu? x) 

Isac. Isac on mulle tärkee henkilö. En ajattele Isacia mitenkään julkisuudenhenkilönä, ihan normaalina 12v poikana, mutta Isac on muuten vaan sellane sulonen, ja hauska.

Joulu. Rakastan kaikkea jouluun liittyvää, kynttilöitä, jouluvaloja, joulukuusta, joulukalenteria... Ja  jouluruokaa tottakai ;)

Kesä(loma). Rakastan kesää, ja varsinkin lomaa! Ei koulua, lämmin sää ja muuten vaan ihana vuodenaika.

Laukut(?!). Okei, tää on vähän jännä et miten laukut liittyy mun elämään, mut siis rakastan kaikkia laukkuja... :D

Maito. Hyi.

Nauru. Nauran aika paljon, vähän liikaakin joskus ...

Omatoimisuus. Oon aika omatoiminen, ainakin näin olen kuullut muilta. :D

Perhe. Johon kuuluu äiti, isä, veli ja puolsiskot + koirat.

Qäöäö. <--- Tota voisin käyttää kun en keksi mitään sanottavaa asiasta.

Raha. Ois ihan sikasiistiä, että vois ostaa mitä haluais ilman että kattoo hintalappua - tai merkkiä.

Salkkarit. Oon ihan koukussa Salkkareihin ♥ ...

Torstait. Saan mun viikkorahan torstaisin ;)


Unelmat. Jokasella on varmaan unelmia, niin on mullakin x)

Valokuvaus. Rakastan ottaa kuvia, ja sitten kun vielä saan sen järkkärinkin :3

Weheartit. Ei lisättävää.

XD. Käytän tooosi paljon äxdeetä. 

Ystävät. Ihania.

Zumba. Tää ei liity mun elämään, tai no vähän, mutta mun äiti on zumbaohjaaja. :D

Å. Kirjain jota käytän ruostintunneilla. 

Äiti <3

Öö. Sanon tosi monesti "öö" 

Oookei, noi kaikki ei ollu mitään kunnollisia juttuja, mutta en kaikiksta keksiny mitään... :D

2 kommenttia: