Starbucks Caramel Frappuccino -->

lauantai 19. lokakuuta 2013

Hiukset värjätty

Moikka! Tänään värjäsin mun hiukset. Huomenna saatte kuvia, jos mun puhelin taas toimii... Itekkin jännitän minkä väriset näistä loppujen lopuksi tulee. Nyt niiden pitää enää kuivua. Ennenhän mulle oli dipattu vaaleat latvat, joten nytkin noi latvat jää hieman vaaleammiksi. Mutta ei se mitään. Ja anteeksi tää lyhyt postaus, tulin vaan kertomaan teille c;



Kuva WeHeartIt


Huomasiko kukaan että muutin bannerin? Onko tämä parempi kuin vanha? Kertokaa mielipiteenne! (:

4 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi, mutta jos haluut enemmän lukijoita niin kannattaa noita kuvia suurentaa isommiksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitos paljon! (: Heti kun saan sen kameran niin meen kuvailee ja sitten tulee ne isommat kuvat ja HD-videot ;)

      Poista
  2. Mulla näkyy ainakin toi lukijat-palkki:) toivottavasti saat vian korjattua! Ihanan piristävä ulkoasu kun on värikäs fontti, bannerikin on söpö!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei! Kun mulla näkyy vaan ''lukijat''-teksti mutta ei sitä painiketta :D Mutta kiitos c:

      Poista