Starbucks Caramel Frappuccino -->

perjantai 18. lokakuuta 2013

Getting ready for 2014

Mooi! Joo, anteeks. Tiiän, lupasin facessa, että laitan sen arkimeikki-videon.. Mutta kun mun kone ei suostu muokkaa sitä ja sitä ei pysty tallentaa konelle.. :/ Heti kun saan sen kameran niin laitan videon, koittakaa kestää vielä 9 viikkoa! (;


Joo.. 2014 vuoteen on vielä 10 viikkoa, mutta silti. Kohta se kuitenkin tulee. Toivottavasti ens vuodesta tulis mahtava. Varsinki kun meen seiskalle ja tälleen. Uusi koulu, uudet ihmiset, uus lukkari, jaksot, ja kaikkea. Ihan jees, oisin jo halunnu alottaa tänä vuonna seiskan.. xD


Ja sitten kun miettii, niin oon muuttunu aika paljon 2012 vuodesta. En käyttänyt meikkiä vielä huhtikuussa 2013. Käytin silleen viikonloppusin, en koulussa, haha :D Ja 2012 vuonna olin viel silleen: "Jos meikkaan ni must tulee ruma isona. Ja ripsari tekee valkoset ripset." xD Okei, naurakaa mulle. Joo, tota järkevää 10-vuotiaan ajattelua. Kun täytin 2012 vuonna 11v, ni sillon olin sillee: "Ok, kyllä nää meikit on iha jees, mutta enhän mä voi meikata, oon vitosella :o" Eheheheh. Joo, tästä tuli tämmönen romaanipostaus.. xd

Kuvat - WeHeartIt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti