Starbucks Caramel Frappuccino -->

maanantai 7. lokakuuta 2013

Haaste

-1.Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään. 2.Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen. 3.Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille. 4.Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa. 5.Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut. 6. Ei takaisin haastamista.-


Kysymykset: 

1.Onko sulla harrastuksia
2. Yksi asia mitä inhoat talossanne?
3. Lempi bloggaaja?
4. Ketä haluaisit halata juuri nyt?
5. Miks aloitit blogaamisen?
6. Mitä toivoisit jos saisit huomenna 2 toivomusta?
7. Oletko energinen vai laiska?
8. Seuraatko muotia?
9. Arkimeikki?
10. Minkä puhelimen haluaisit?
11. Toinen nimesi?

11 asiaa minusta: 
1. Tanssija
2.Jos mulla on huulirasva mukana, laitan sitä koko ajan lisää, weird?
3.Keskiarvo oli ysi 
4. Parhaat aineet koulussa oli bilsa, fyke & enkku, kaikki kymppei
5. Meikkaan :o
6. Haluisin värjätä hiukset
7. Saan raudat :/
8. Pelkään hammaslääkäreitä
9. Rakastan cheerleadingiä, mut tanssi on se mun juttu ;)
10. #loveisac
11. En siis fanita kyseistä henkilöä, rakastan ;) ^^

11 kysymystä minulle: 

1.Onko sulla lemmikkejä?
~ On, koira

2. Yks asia mitä rakastat huoneessas?
~  Ööh, entiiä :D

3. Lempi blogi?

4. Kenet julkkiksen haluisit tavata?
~ Isacin, mutta en siksi että fanittaisin häntä, vaan Isac on mulle oikeesti tärkeä, vähän kun ystävä, vaikken oo häntä ikinä nähnykkään. Isac on ihmisenä ihana, niinku persoonana. En mä pidä sitä mitenkään korkeampiarvoisena, koska hän on laulaja, ihan normaali ihminen Isac on -ainakin mulle.

5. Miks alotit bloggauksen?
~ Halusin viime vuonna kokeilla millasta tää on. Tämä on nyt mun uusin blogi.

6. Mitä toivoisit jos saisit vain 3 toivomusta?
~ Isacin kans yhen päivän (tai kaks ;D), ja kaikkee muuta... xD

7. Ootko yhtä laiska ku mä?
~ Enpäs tiiä.

8. Seuraatko muotia?
~ Öööh, en.

9. Massa vai erilainen?
~ En osaa sanoa, vähän molempia... :'D

10. Mikä puhelin sul on?
~ Iphone 4

11. Minkä kameran haluisit? +kuva (;
~ En tiiä

HAASTAN!


..kaikki lukijani! Tehkääs tämä, ja voitte linkkailla omia blogejanne niin kurkkaan (;

4 kommenttia:

  1. moikka! tykkään sun blogista tosi paljon! :) liityin lukijaksikin :) jos haluat käydä tsekkailemassa: http://themoreiseethelessiknow-julia.blogspot.fi/ c:

    VastaaPoista
  2. kiva postaus! vitsi tää sun blogis on kyl ihana<3 tykästyin tähän heti ku tänne tulin! :)

    fashionsituation.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww no kiitos! c: Toi sunkin blogi on tosi ihana!

      Poista